Moje zamówienie się nie zgadza!
No cóż, jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą zdarzyć się błędy. Najlepiej gdy bezzwłocznie do nas napiszesz, wtedy postaramy się jak najszybciej przesłać Ci właściwe produkty.
Nie trafiłem z wyborem produktu - chcę go zwrócić
Jasne, rozumiemy – nam też się zdarza. Przede wszystkim napisz do nas – masz na to 14 dni. Następnie spakuj produkt i wyślij go na nasz adres : trenazeria Sp. z o.o., ul. Działkowa 3a, 62-090, Kobylniki. Jeżeli chcesz wygenerujemy za Ciebie przesyłkę, którą nadasz w paczkomacie lub przyjedzie po nią kurier – kwotę odliczymy od sumy zwrotu.
Pamiętaj, że produkt musi być w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania / montażu.
Ile czasu będzie realizowane moje zamówienie
Sami kupujemy w sklepach on-line i wiemy że interesuje nas szybka wysyłka. Będziemy starali się zrealizować zamówienie tak szybko jak to możliwe – w przypadku mniejszych produktów, wysyłanych paczkomatem – zamówienia zrealizowane do południa, postaramy się zrealizować jeszcze tego samego dnia. W przypadku przesyłek kurierskich będzie to kolejny dzień roboczy. Większe paczki lub towary ściągane na zamówienie mogą zająć nam nieco więcej, ale zawsze będzie stosowna informacja przy danym produkcie.
Co z gwarancją?
No cóż… staramy się dobierać produkty, które są trwałe i solidne, ale nawet w nich coś potrafi się zepsuć. Każdy produkt posiada 2-letnią gwarancję (w przypadku klienta indywidualnego) lub roczną (w przypadku klienta firmowego). Wyjątkiem są produkty, które zostały oznaczone inaczej – np. gwarancja dożywotnia. W przypadku wystąpienia usterki zgłoś się do nas – postaramy się tak szybko jak możliwe, rozwiązać Twój problem.